Mediální & marketingové konzultace

 

V rámci možného navázání spolupráce máte dvě možnosti:

a.) Spolupráce s mediální agenturou Media Buyers – pro spolupráci klikněte prosím ZDE
b.) Spolupráce přímo s Lukášem

 

Konzultační spolupráce přímo s Lukášem

Než budete pokračovat ve čtení, doporučujeme si přečíst něco o případových studiích a referenčních kampaních

 

Klíčové výhody a benefity spolupráce:

1.) Rozsáhlé zkušenosti
Know-how získané z 12leté reálné a praktické zkušenosti z dennodenního agenturního businessu ze stovek kampaní, pro desítky klientů, z mnoha oborů v inzertním objemu v řádech stovek milionů korun.

2.) Data-driven strategie
V rámci konzultací můžeme pracovat s mediálními daty o vaší konkurenci (kdy nakupují kampaně, v jakých typech médií, jak vypadá jejich kreativa), výzkumy, kde je vaše cílová skupina oslovitelná v ČR i zahraničí a mnoho dalšími ukazateli. Díky datům budete schopni přesněji predikovat vhodnou výši investic do médií i marketingu.

3.) Pochopení pro business
Strategické pochopení podnikatelského i business záměru klienta, tedy nikoliv jen mediální nebo marketingové úhly pohledu.

4.) Bez omezení mediatypů nebo oboru klienta
Bez ohledu na to, jestli řešíte tradiční média nebo digitální, v Česku nebo v zahraničí, i bez ohledu na to, jestli je váš produkt nebo služba low-cost nebo luxury, B2C nebo B2B…

 

Ukázky možného obsahu spolupráce, podle velikosti klienta

Jste velký inzerent s objemy desítky milionů+ ročně?

Pokud jste velký inzerent s objemy 30mil a více do všech typů médií, jsme schopni mluvit v termínech jako bonusy, reach, konverze, OTS, frekvence, afinita, atd… V rámci spolupráce se můžeme bavit například o mediálním auditu, změně paradigmatu složení mediaplánu nebo o pouhém “seřezání nákladů na krev”.

Jste střední inzerent v milionech ročně?

Můžeme se bavit o podobných tématech jako u velkých inzerentů, na stejně odborné diskuzi, ale tématem navíc mohou být i marketingové a business strategie, což pro vás může být zcela zásadní zkratka k dosažení vašich cílů. Výsledkem spolupráce může být vystříhání se zbytečně drahých chyb a optimalizace mediální nebo marketingové strategie tak, aby měla, pokud možno, prediktabilní a kladné ROI.

Jste menší inzerent z B2B nebo specifického segmentu (real estate, luxury atd.)?

Nejlepší řešení pro B2B nebo specifické segmenty nejsou často o gigantických, ale naopak o správně a cíleně vynaložených investicích do médií a marketingu. Často je lepší použít PR než klasickou inzerci. Jindy oborový magazín pro úzkou cílovou skupinu, nikoliv TV kampaň. Nebo třeba udělat tištěný direct-mail před outdoorovou kampaní… Každý případ je jiný a liší se cílovou skupinou, dosažitelností i rentabilitou možného řešení a mnoha dalšími parametry. Klíčové je, že dokážeme většinu návrhů strategie podložit statistikami a daty, nikoliv dojmy.

Chcete si přečíst něco o Lukášovi, jeho případových studiích a referenčních kampaních?
PŘEČÍST

Pokud máte zájem o konzultace nebo jinou formu obchodní spolupráce, prosíme, vyplňte v poptávkovém formuláři níže co nejpřesněji, co chcete nebo potřebujete řešit.

Ozveme se vám

Děkujeme